02 Mayıs, 2014

Selammm

Ufff.. birden heyecanlandım..
Aslında zaman zaman günlük tutan, kendi kendime yazan birisiyimdir. Geçen sene hamileliğim sırasında birkaç arkadaşımı ve blog yazarı anneleri takip etmeye başladım ve bunun çokta keyifli bir aktivite olduğunu farkettim.
Simdiyse biraz heyecanlandım ve ne yazacağımı bilemiyorum :)

Son birkaç gündür blogları inceliyorum. Blog oluşturmak, sayfa düzeni kurmak, yazı nasıl yayınlanır öğrenmeye çalışıyorum. Aslında iyi bir internet kullanıcısıyımdır fakat tıkanıklık anında abisine seslenen cinslerdenimdir. O yüzden sanırım blog, ilerleyen günlerde daha da sekillenecektir.


Evet blog dünyası ile geçen sene hamilelik dönemimde tanıştım. Doğum sonrası dünya tatlısı kızımız, Güneş' imiz ile olan hayata alışmak,  yine ayni dönemde canım kocamla radikal bir karar vererek taşındığımız Ayvalık'a alışmak derken ancak kendime dönebildim diyebilirim. 


İşte böyle!  

O zaman bugünlük bu kadar olsun :)
Önümüzdeki günlerde sizlerle cok şey paylaşacağım.  Günlük Ayvalık maceralarim, sevdigim ve sevmediğim şeyler,  gezilerimiz,  lezzet yolculuklarim ve daha birçoğu..

Şimdilik Hoşçakalın! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder